KISAH RUNNING MAN KOREA

Sunday, May 8, 2016

Kata Aluan

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia



Salam sejahtera kepada semua pembaca blog ini. Terima kasih atas kesudian anda melewati blog saya ini. Tak ada apa yang menariknya blog ini. Saya tidak setanding blogger blogger di luar sana. Ayat puitis karangan mereka yang dah expert sangat power. Sedangkan saya ni baru bertatih tatih nak cuba nasib mengarang sikit kot kot ada bakat yang terpendam.  He he..


Secara jujur la saya katakan , blog ini saya khususkan untuk
mempromosikan barangan dan keperluan yang mana saya kira elok untuk di promosikan. Mana lah tahu ada yang ter berkenan , boleh la email seventseven98@gmail.com /whatsapp  @ sms 011-2322 3067  / atau  facebook  saya. (Pada sesiapa yang mungkin nak saya promosikan barangan mereka , boleh juga hubungi saya.)


Saya juga peminat setia rancangan korea RUNNING MAN dan sangat seronok jika dapat berkongsi cerita bersama.

DAN

Kalau ada kelapangan , mungkin saya cuba keluarkan bakat yang terpendam dalam mengarang ayat ayat yang mungkin indah di perdengarkan. He he...



Stay tune.

No comments:

Post a Comment